سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
«روح» به قلم نویسنده آمریکایی منتشر شد

کتاب «روح» به قلم جیسون رینولدز با ترجمه امین بهره‌مند به کوشش نشر پیدایش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «روح» اثر جیسون رینولدز برای گروه سنی بالای ۱۴ سال مناسب است و نوجوانان و سنین بالاتر می‌توانند آن را مطالعه کنند.

داستان کتاب چیست؟ حرف از دویدن است؛ دویدن برای زندگی یا دویدن برای فرار از زندگی؟

در معرفی کتاب از سوی ناشر آمده است: «دویدن تنها کاری است که روح (با نام واقعی کسل کرنشاو) در زندگی‌اش خوب بلد است. سه سال پیش، پدر روح با اسلحه‌ای به دنبال او و مادرش دوید و به آن‌ها شلیک کرد. گلوله به آن‌ها نخورد؛ اما از آن زمان روح تبدیل به فردی دردسرساز شد. یک روز که روح بدون هیچ برنامه‌ای با یکی از اعضای تیم دوومیدانی "مدافعان" مسابقه می‌دهد، مربی تیم متوجه استعداد فوق‌العاده او می‌شود و از او می‌خواهد که عضو تیم شود. اگر روح بخواهد و بتواند در تیم بماند، ممکن است در آینده سریع‌ترین دونده شهر شود. آیا روح موفق می‌شود یا سرانجام گذشته‌اش او را زمین می‌زند؟»

جیسون رینولدز، شاعر و نویسنده آمریکایی است. او پیش از انتشار اولین رمانش در سال ۲۰۱۴، چندین مجموعه شعر منتشر کرده است. از رینولدز به همراه برندون کیلی، کتاب «پسران آمریکایی» با ترجمه بیتا ابراهیمی در نشر پیدایش منتشر شده است. این کتاب برنده جایزه کورتا اسکات کینگ‌بوک در سال ۲۰۱۶ و برنده جایزه والتر دین‌میرز در حوزه آثار ادبی تأثیرگذار است.

اطلاعات بیشتر:

کتاب «روح» به قلم جیسون رینولدز با ترجمه امین بهره‌مند در ۱۳۶ صفحه و به بهای ۱۵۵ هزار تومان از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط