پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
محفل شعر «قرار» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری محفل شعر قرار گفت: این برنامه با ۱۰ تیرماه با تجلیل از استاد کلامی، عینی فرد و گنج خانلو سه مداح پیشکسوت استان زنجان و با حضور شاعران ملی با موضوع ماه محرم برگزار خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: محفل شعر قرار از شهریورماه سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هدف از شکل‌گیری این محفل، گرد هم آمدن شاعران در فضایی سالم، صمیمی و دوستانه بوده است.

وی تصریح کرد: آشنایی با شاعران جوان، معرفی چهره‌های تازه ادبیات، نقد آثار شاعران، ارتباط چهره به چهره مخاطبان شعر با شاعران از جمله اهداف برگزاری جلسه شعر قرار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این برنامه با ۱۰ تیرماه با تجلیل از استاد کلامی، عینی فرد و گنج خانلو سه مداح پیشکسوت استان زنجان و با حضور شاعران ملی با موضوع ماه محرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری محفل شعر در استان زنجان که ارادات آنان به سالار شهیدان زبانزد خاص و عام است مایه مباهات است، اضافه کرد: استان زنجان به جهت سبقه مذهبی از ظرفیت و پتانسل لازم در رویدادهای هویتی و حماسی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت ایجاد زمینه الگوسازی برای جوانان و نوجوانان در قالب این برنامه تاکید کرد و گفت: تکریم و تجلیل از بزرگان این عرصه ارزشمند است و امیدواریم چنین برنامه هایی به صورت مستمر در طول سال اجرا شود.

وی برگزاری چنین رویدادهایی را زمینه‌سازی برای ارتباط نسل جوان با پیشکسوتان عنوان کرد و گفت: این محفل در فرهنگ عمومی و فضای بومی استان تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط