پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل فراخوان طرح رمان زنده یاد امیر حسین فردی داد

اردبیل - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به‌مناسبت روز قلم فراخوان طرح « رمان زنده یاد امیر حسین فردی» اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، قرارگاه شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با هدف تولید و چاپ رمان‌های فاخر و کشف و پرورش استعدادهای رمان نویسی و ایجاد فرصت مناسب برای نویسندگان و علاقه‌مندان طرح رمان نویسی زنده یاد امیر حسین فردی را برگزار می کند.

در این فراخوان آمده است: این طرح به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و نویسندگان پس از انتخاب، زیر نظر اساتید و نویسندگان شاخص استان اقدام به نگارش رمان می کنند و آثار برگزیده چاپ و منتشر خواهد شد.

موضوع و محورهای این فراخوان شامل رویدادها، مشاهیر و هویت تاریخی استان اردبیل از جمله در دوران صفویه، جنگ چالداران و موارد مشابه و نیز زیست بوم فرهنگی و اجتماعی، آداب و سنن مردم استان اردبیل یعنی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، باورهای دینی و ارزش های معنوی و اخلاقی و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

علاقه‌مندان تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری می‌توانند با ارسال طرح خود از طریق پیام رسان های شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۱۴۳۵۲۳۵۱۵ در این فرخوان شرکت کنند و طرح ها بعد از بررسی انتخاب شده و صاحب طرح می تواند در کارگاه رمان با حضور اساتید برجسته شرکت کند و زیر نظر اساتید رمان خود را بنویسد در نهایت رمان‌های برگزیده چاپ می‌شود.

اعلام نتایج طرح‌ها ۱۰ تیرماه و آغاز کارگاه‌های نگارش رمان ۱۴ تیرماه همزمان با روز قلم و پایان کارگاه و انتشار آثار منتخب ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها