پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
گروه مطالعاتی کتاب ۱۲ قصه از امام علی(ع) و یارانش در هرمزگان تشکیل شد

هرمزگان - مسئول کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پارسیان گفت: گروه مطالعاتی کتاب ۱۲ قصه از امام علی(ع) و یارانش در هرمزگان تشکیل شد.

حلیمه روشن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری گروه مطالعاتی کتاب ۱۲ قصه از امام علی (ع) و یارانش، به قلم مژگان شیخی روزنامه‌نگار، نویسنده و مترجم سرشناس به مناسبت عید غدیر خم در کتابخانه نبی اکرم (ص) با حضور اعضای فعال کودک خبر داد.

کتابدار کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پارسیان ادامه داد: قصه‌های این کتاب بر اساس نهج‌البلاغه انتخاب شده و با تصویرهای رنگی که سید حسام‌الدین طباطبایی آن‌ها را کشیده، کتابی جذاب را شکل داده است.

وی اضافه کرد: همانطور که از نام کتاب پیداست در این اثر ۱۲ قصه با زبانی ساده برای کودکان نوشته شده تا هم با شخصیت امیرمومنان بیشتر آشنا شوند و هم نکات آموزنده داستان‌ها را یاد بگیرند.

روشن زاده با بیان اینکه سعی شیخی در بازنویسی داستان‌ها تلاش کرده که آثار کوتاه باشند و از حوصله مخاطب خارج نشود، افزود: یار روزهای سخت، کسی که می‌آید، ابوذر صحرانشین، من همانم که بودم، راه و چاه، حکایت آن مروارید، عقیل و آهن و سرخ، آن مرد پیشگو، ناله مرغابی، مردی که از بازار گذشت و … عنوان برخی داستان‌های کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها