دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
کتابخانه عمومی «شهید علی علمی» شهرستان نقده بازگشایی می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه عمومی «شهید علمی» شهرستان نقده، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بازگشایی می شود.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: با اتمام فرآیند بازطراحی، مرمت و بازسازی و تأمین زیرساخت لازم برای ارائه خدمات پرشمار کتابخانه‌ای نوین، کتابخانه عمومی «شهید علمی» شهرستان نقده، روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بازگشایی این کتابخانه از دستاوردهای دولت سیزدهم بوده و با زیربنای بیش از ۱۳۵۰ مترمربع در دو طبقه و قریب به ۱۷ هزار منبع اطلاعاتی و با بخش‌های امانت و عضویت، کودک، نوجوان، نشریات، مرجع، سالن اجتماعات، سالن مطالعه و.... به بهره برداری رسیده و در چرخه خدمت رسانی فرهنگی به مردم قرار می‌گیرد.

معصومی ادامه داد: این کتابخانه در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و از سال ۹۷ در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده فعالیت داشت.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: با تأمین اعتبار لازم و پس از بازطراحی، مرمت و بازسازی توسط اداره کل راه و شهرسازی و تأمین تجهیزات جدید توسط این اداره کل با اعتبار بیش از ده میلیارد ریال به ساختمان سابق خود واقع در خیابان مسافری انتقال یافت و با اتمام مرمت و بازسازی ساختمان بازگشایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها