چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
معرفی کتاب «به زمین بر می‌گردیم» توسط نوجوانان

فارس- در مراسم رونمایی کتاب «به زمین بر می‌گردیم» نوجوانان به معرفی اثر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، رونمایی کتاب «به زمین بر می‌گردیم» به قلم پرستو فروزان‌فر در حالی برگزار شد که چهارشنبه شب سالن غزل مملو از مخاطبان به ویژه نوجوانان شد.

مبینا قاسمی، نویسنده نوجوان در این آیین گفت: نویسندگی خیلی چیز ترسناکی نیست. کار عجیبی نیست کافی‌ست ذهن را آماده کنید و به حرف دل و ذهن گوش کنید.

وی افزود: نوشتن من از نوشتن درد دل‌های خودم آغاز شد.

کرامت یزدانی، مدیر انتشارات نویسندگان پارس که این کتاب را چاپ کرده عنوان کرد: یکی از رسالت‌های انتشارات ما کشف استعدادهای جوان است.

معرفی کتاب «به زمین بر می‌گردیم» توسط نوجوانان

مهسا اکابری، نوجوان نویسنده جنوبی نیز به مناسبت روز قلم متنی درباره کتاب یاد شده خواند.

پرستو فروزان‌فر، متولد ۱۳۸۸ و دانش‌آموز سال نهم است که در مورد موضوع کتابش گفت: برای اینکه زمین خود را دوست داشته باشیم و در راستای حفظ آن، به هر طریق ممکن تلاش کنیم، بر آن شدم تا داستانی را از نگاه یک فرازمینی بنویسم که عاشق زمین است و به هر دری می‌زند که به زمین ما سفر کند. جوکی، شخصیت اصلی این داستان، یک دختر فرازمینی است که بالاخره با تمام محدودیت‌ها به زمین می‌آید و در آخر هم جانش را برای زمین از دست می‌دهد!

در پایان این مراسم از کتاب به زمین بر می گردیم رونمایی شد.

به گزارش ایبنا؛ کتاب به زمین برمی‌گردیم، نوشته پرستو فروزان‌فر، با ویراستاری فاطیما یزدانی در ۱۰۰ صفحه و در قطع رقعی در خردادماه ۱۴۰۳ توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم نوشین راد CH ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    عالی بود آرزوی موفقیت دارم براشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها