یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
برتری ۶ دانش‌آموز استثنایی البرز در مسابقات کشوری قرآن

البرز - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اسان البرز گفت: کاروان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه این استان توانست در نوزدهمین مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق به کسب شش مقام کشوری شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، حمیده سلیمانی گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور در بخش دختران، در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، دعاخوانی و گفتمان مهدوی به مدت چهار روز به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کاروان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان البرز توانست در این مسابقه موفق به کسب ۶ مقام کشوری شوند، گفت: «زهرا آقایاری» در بخش حفظ ۱۰ جز قرآن کریم و دلنوشته موفق به کسب رتبه اول شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: همچنین «حدیثه کبودوند» در بخش نهج‌البلاغه و «مطهره آینه‌وند» در بخش قرائت قرآن کریم رتبه دوم را از آن خود کردند.

سلیمانی توضیح داد: در این دوره از مسابقات «سحرناز خدایاری» در بخش قرائت قرآن کریم به جایگاه سومی رسید و نیز کاروان استان البرز با اقتدار در بخش کلیپ، به جایگاه نخست دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها