یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری معرفی شدند

خوزستان- راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی اولین جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری معرفی شدند.

مهری غلامپور، دبیر اولین جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز بیان کرد: نزدیک به ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی نفت و گاز آغاجاری ارسال شد که محمد دورقی داور بخش مقاله پس از بررسی آثار این بخش، چهار نفر را در مرحله نیمه نهایی معرفی کرد.

غلامپور گفت: در بخش مقاله، «شیدا عباسی لرکی» از امیدیه، «یوسف علی‌پور» از ماهشهر، «امین‌الله جشنی» و «علی قنواتی‌نسب» نیز هر دو از امیدیه به عنوان نفرات انتخابی این بخش معرفی شدند.

غلامپور با اشاره به نفرات بخش داستان کوتاه عنوان کرد: هیئت داوران این بخش جواد افهمی و مهری غلامپور «مریم محمدی» از تهران، «مهدی زارع» از شیراز، «مرضیه پژوهان‌فر» از تهران، «معصومه عطایی سلوط» و «سیده خدیجه حسینی» هر دو از مشهد، «سهیلا سپهری» از تهران، «سمیه شهبازی» از اصفهان، «عاطفه باستانی کاریزک» مشهد و «راضیه بابایی» از تهران را در بخش داستان کوتاه انتخاب کردند.

دبیر جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: در بخش ویژه داستان کوتاه با عنوان ایران ۱۴۱۴ بدون نفت یک نفر برگزیده معرفی می‌شود.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره سه‌شنبه (۱۹) تیرماه در شهر امیدیه به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها