دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
برگزاری نخستین دوره تخصصی MBA و DBA صنعت چاپ

مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، از برگزاری نخستین دوره تخصصی MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته‌بندی خبر داد.

رضا منصوری، مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با اشاره به برگزاری دوره‌های ویژه مدیریت تخصصی و مدیریت حرفه‌ای از سوی تشکل صنفی، عنوان کرد: به تازگی تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران، به امضای روسای دو مجموعه امضا و برای اجرا به بخش آموزش ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در این دوره‌ها از دوشنبه (۱۷ تیرماه) آغاز شده است، افزود: متقاضیان فرصت دارند تا ۳۰ تیرماه برای حضور در این رویداد برای به‌روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان، کارشناسان و مدیران مجموعه خود ثبت‌نام کنند.

منصوری با بیان اینکه برای این دوره‌ها ۳۲۰ ساعت کلاس پیش‌بینی شده است، ادامه داد: ۲۰۰ ساعت از کلاس‌ها حضوری و ۱۲۰ ساعت آنلاین هستند و مقرر شده از ۱۵ مردادماه به‌طور رسمی آغاز شود.

وی با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی برای شرکت‌کنندگان، گفت: این دوره‌ها نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور هستند و ازجمله ویژه‌ترین دوره‌های تخصصی صنعت چاپ برای صنف به شمار می‌آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها