سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
«موریانه‌های ذهن» در شیراز دیده شد

فارس- کتاب «موریانه‌های ذهن»، نوشته پروین غریبی، نویسنده‌ شیرازی، با ویراستاری فاطیما یزدانی، توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

پروین غریبی، نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز گفت: من در این کتاب سعی کرده‌ام به همه گروه‌های سنی یادآوری کنم که برای داشتن یک زندگی خوب و رسیدن به موفقیت باید ذهن خود را از نیروهای منفی دور نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه باید به ارزش‌های الهی که در درون ماست پی ببریم و خودمان را باور کنیم، افزود: هر چقدر باورهایمان را مثبت کنیم نتایج بهتری را دریافت خواهیم کرد. هر چقدر آن‌ها قدرتمندانه‌تر باشند و ما به سیستم جهان هستی آگاه‌تر باشیم و از قوانین آن پیروی کنیم، قطعاً دستاوردهای بیشتری را در زندگی خلق خواهیم کرد و به سیستم انرژی خداوند وصل می‌شویم.

به گفته او، ما فکر می‌کنیم که جسم کوچکی هستیم در حالی که در درونمان عالمی بزرگ نهفته است. خداوند اختیار رسیدن هر چیزی را که می‌خواهیم به ما داده است. این خود ما هستیم که با باورهای مثبت و یا منفی و اشتباه مسیر زندگی خود را رقم می‌زنیم.

غریبی با اشاره به اینکه سیستم جهان هستی سیستم ارسال و دریافت است، ادامه داد: ما به واسطه باورهایمان پیام‌هایی را به جهان ارسال می‌کنیم و هم‌فرکانس با همان پیام‌هایی که ارسال کردیم را دریافت می‌کنیم و در زندگیمان نمایان می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم بدانیم که به خداوند متصل هستیم یا نه ببینیم وضع زندگیمان الان چگونه است. در زندگی، رابطه خوب، سلامتی، آرامش، پول کافی و رفاه و هر چیزی که می‌خواهیم داریم یا نه؟ اگر همه این موارد را داریم، بدانیم که خداوند در زندگیمان حضور پررنگی دارد.

نویسنده کتاب یاد شده تصریح کرد: به میزانی که در هر بخش از زندگیمان مشکل داریم بدانیم که حضور خداوند در آن بخش کم‌رنگ است؛ و ما باید انرژی بیشتری بر روی ساخت باورهای درست در آن زمینه را انجام دهیم تا حضور خداوند را پررنگتر کنیم.

این نویسنده اضافه کرد: به طور کلی، عقلانیت، هوشیاری، دقت و ظرافت، جامع‌نگری، مشورت، حق‌پذیری، حرکت و عمل‌گرایی، آینده‌نگری، تمرکز، استقامت و پایداری، همگرایی و همکاری، وحدت و یکپارچگی، نظم و انضباط، تواضع و فروتنی، محبت و خیررسانی، انبساط و شادمانی، آسان‌گیری، شجاعت و نترسی، و مثبت‌اندیشی، از مهم‌ترین اصولی هستند که عمل‌کردن براساس آن‌ها لازمه موفقیت و حضور خداوند در زندگی ماست.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «موریانه‌های ذهن»، نوشته پروین غریبی، نویسنده شیرازی، با ویراستاری فاطیما یزدانی در ۲۰۰ صفحه و در قطع رقعی در تیر ماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها