چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
۳ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی ملایر اهدا شد

همدان - سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: سه هزار نسخه کتاب مرحوم محمدی‌ملایری به کتابخانه‌های عمومی ملایر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، سید جواد معینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخبگان و خیرین بازوان توانمند کتابخانه‌های عمومی هستند که با منابع ارزشمند خود مخازن کتابخانه‌های عمومی را پربار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون خیران در سراسر استان همدان منابع ارزشمندی را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کردند افزود: مجموعه کتابخانه شخصی مرحوم دکتر احمد محمدی‌ملایری از مفاخر ادبی ایران شامل ۳ هزار و ۱۰ نسخه کتاب با پیگیری‌های به عمل آمده به کتابخانه‌های عمومی ملایر اهدا شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: مرحوم محمدی‌ملایری مؤلف، مترجم، ویراستار و شاعر برجسته ایرانی است که سال‌ها در شمال کشور زندگی می‌کرد اما بنا بر وصیت همسرش این کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی ملایر با هدف استفاده مردم زادگاهش اهدا شد.

وی همچنین ادامه داد: این مجموعه برگرفته از نفایس ادبی و شامل تمام موضوعات ادبی است و در یک مجموعه مجزا با نام کتابخانه تخصصی زبان و ادب فارسی دکتر احمد محمدی‌ملایری ذیل کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر ایجاد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها