سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
پویش «نویسنده شو» به استان سمنان رسید

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری پویش «نویسنده شو» در این استان خبر داد و گفت: پس از داوری آثار، از ۱۰ اثر برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد طاهریان ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان با اشاره به برگزاری پویش نویسنده شو در استان سمنان، افزود: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و شناسایی و تقویت استعدادهای نویسندگی به‌ویژه در بین گروه سنی نوجوان و اعضای کتابخانه‌های عمومی، پویش «نویسنده شو» از اول مرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه برگزاری پویش نویسنده شو ادامه داد: برای شرکت در این پویش چهار داستان نیمه‌تمام تعریف شده که نوجوانان علاقه‌مند باید پایان‌بندی یکی از داستان‌ها را متناسب با ذوق و سلیقه خود کامل کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اعلام اینکه پایان‌بندی داستان، باید با حداقل ۳۰۰ کلمه و حداکثر ۷۰۰ کلمه تکمیل شود، بیان کرد: پس از داوری آثار، از ۱۰ اثر برتر تقدیر می‌شود.

طاهریان بیان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این پویش، برای دریافت یکی از داستان‌های «پنجه‌های آهنین»، «داستان رویاساز»، «دست دوستی» و «هیچ‌کاره‌های حسینیه» و شرکت در پویش، به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نشانی ketabkhooon.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها