چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
پویش «گلریزان کتاب» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اجرا می‌شود

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای غنی سازی مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان، پویش «گلریزان کتاب» در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه بیان کرد: به منظور غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، استفاده از ظرفیت خیرین و ترویج حسنه نیکوکاری، ایجاد همبستگی بین مردم و کتابخانه، پویش اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی با عنوان «گلریزان کتاب» در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: خیران و اهداکنندگان کتاب، برای اهدای کتاب و سهیم شدن در نشر آگاهی می‌توانند کتاب‌های قابل استفاده خود در موضوعات مختلف را تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۳ به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد و با توجه به شاخص‌های کتابخانه‌ای، نیازمند افزایش است.

وی اظهار امیدواری کرد: اجرای این پویش، تقویت کننده جریان گردش کتاب و افزایش سرانه مطالعه باشد و فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فهرست کتاب‌های موجود در کتابخانه های عمومی در سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی قابل مشاهده است و همچنین شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۶۸۶۶۲ برای هماهنگی‌های لازم در دسترس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها