پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
مرکز مشاوره روانشانسی «راه زندگی» در کتابخانه ابوریحان الشتر راه‌اندازی شد

لرستان - بر اساس تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره)، با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان مرکز مشاوره روانشانسی «راه زندگی» در کتابخانه ابوریحان الشتر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سلسله، بر اساس تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره)، در آیینی با حضور حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، و جمعی از مسئولان شهرستان الشتر مرکز مشاوره روانشناسی «راه زندگی» عصر چهارشنبه در کتابخانه ابوریحان بیرونی این شهرستان راه اندازی شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این مراسم بیان گفت: کتابخانه‌های عمومی در رویکرد جدید خود علاوه بر مسئولیت‌های فرهنگی، مسئولیت‌های اجتماعی را نیز دنبال کرده که بحث خدمات مشاوره روانشناسی به عموم مردم در راستای این مسئولیت است.

حجت‌الاسلام سبزیان افزود: از آن‌جایی که جامعه امروز با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه است باید برای مقابله و مواجه درست با این آسیب‌ها ساختارهایی وجود داشته باشد. یکی از حوزه‌هایی که مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه بیشترین آسیب را در آن می‌بینند، حوزه‌های روانی است.

وی افزود: پیرو تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره)، برنامه عملیاتی این تفاهم‌نامه در استان نیز منعقد شده و امروز این مرکز مشاوره با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) استان راه‌اندازی شده است.

سبزیان گفت: در مرکز مشاوره روانشناسی راه زندگی کتابخانه عمومی ابوریحان، به صورت یک روز در هفته یک نفر روانشناس مجرب مستقر شده و به اعضای کتابخانه و مددجویان کمیته امداد ارائه خدمت می‌شود

به گزارش ایبنا، پس از این مراسم حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، از خانه مطبوعات شهرستان سلسله بازید و با فیروز اکبری، مسئول نمایندگی خانه مطبوعات سلسله دیدار و گفتگو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها