شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
۵۰۰ جلد کتاب به نمازگزاران شهر ایلام اهدا شد

ایلام- معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: همزمان با سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب و لوح فشرده در میان نمازگزاران شهر ایلام اهدا و توزیع شد.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: اهدا و توزیع کتاب به صورت مستمر از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در میان جوامع هدف، یک فعالیت و جریان فرهنگی است که به صورت تلاشی هدفمند و مستمر و برنامه‌ریزی شده در طول سال اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با سالگرد برگزاری اقامه نخستین نمازجمعه در ۵ مردادماه سال ۱۳۵۸ در تهران، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب در موضوعات مذهبی، ادبی، ایلام‌شناسی، علوم انسانی اجتماعی، روان‌شناسی و نیز کتاب های صوتی و گویا در میان نمازگزاران شهر ایلام اهدا شد.

محبی ادامه داد: به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، کتاب‌های مذهبی و سیاسی و علوم انسانی در مصلای شهر ایلام و در میان نمازگزاران توزیع و اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دامه داد: مساجد، نمازخانه و نمازجمعه و جماعت از ارکان مهم و موثر در توسعه و گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان جامعه است و این اداره‌کل تلاش داشته از این ظرفیت و فرصت ارزشمند معنوی و اعتقادی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها