دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
«پیغامی برای ابر پنبه‌ای» به چاپ دوم رسید

کتاب کودک «پیغامی برای ابر پنبه‌ای» نوشته طاهره ایبد با تصویرگری ندا عظیمی به کوشش انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «پیغامی برای ابر پنبه‌ای» داستان ابر کوچولویی است که از وقتی به دنیا آمده، منتظر فرشته باران است. او دوست دارد بداند قرار است کجا ببارد. بالاخره فرشته باران می‌آید؛ اما مأموریتی که برای ابر پنبه‌ای در نظر گرفته، باریدن نیست. ابر پنبه‌ای باید سایه‌ای بشود بر سر پسری به نام محمد (ص) که قرار است در آینده آخرین پیامبر باشد. این کتاب به ماجرای سفر پیامبر اسلام به شهر شام و قرارگرفتن ابر در مسیر حرکت ایشان می‌پردازد.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

فرشته‌ی باران رو به ابرها کرد و گفت: «وقت رفتن است. هرکدام از شما باید به جایی بروید. وقت باریدن که شد، می‌آیم و قلقلکتان می‌دهم.» ابر کوچولو به سختی جلو آمد و گفت: «من …من کجا باید بروم؟» فرشته‌ی باران گفت: «یکی یکی می‌گویم.» ابر کوچولو دامن فرشته را کشید و گفت: «اول من....اول من را بگو؛ می‌خواهم زودتر باران بشوم!».

اطلاعات بیشتر:

کتاب «پیغامی برای ابر پنبه‌ای» به قلم طاهره ایبد و تصویرگری ندا عظیمی از سوی انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) در ۱۶ صفحه مصور و به بهای ۷۵ هزار تومان برای گروه سنی «ب» منتشر شده است و اکنون چاپ دوم آن در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط