دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
حمایت از سینماهای جدید با اهدای سرور و پرده نمایش

مدیرعامل مؤسسه سینما شهر اعلام کرد، طی توافق با چند شرکت خارجی از جمله کمپانی کیوب نمایندگی آن مجموعه برای مؤسسه سینما شهر اخذ شده تا امکان ادامه فعالیت این سرور فراهم شود. کیوب با قیمت کمپانی تحویل سینماداران کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینما شهر اعلام کرد: این موسسه اقدام به واردات سرور از چند شرکت خارجی از جمله «کیوب اینترتینمنت» کرده است تا به این واسطه فضای انحصاری شکل گرفته در حوزه تجهیزات سینمایی شکسته شود. شرکت کیوب یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین مجموعه‌های تولید سرور سینما است که بخش زیادی از سینماهای کشور از سرورهای تولیدی این شرکت استفاده می‌کنند و به دلیل انحصار در واردات با قیمت چند برابر به سینماداران فروخته می‌شد.

هاشم میرزاخانی گفت: سینماداران می‌توانند به راحتی و با یک سوم مبلغ بازار اقدام به خرید سرور از موسسه سینما شهر بکنند تا نقش واسطه‌ها برای افزایش قیمت تجهیزات سینمایی کمرنگ‌تر بشود.

وی افزود: سینما شهر طی این توافق توانست نمایندگی مجموعه سرورهای کیوب را دریافت کند و از این پس نگرانی برای سوء استفاده سوداگران این عرصه هم وجود ندارد چرا که دیگر قرار نیست به قیمت‌های گزاف این سرورها خریداری شوند بلکه این قیمت‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده‌اند.

این مدیر باسابقه سینما خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم برای هر سینمای جدیدالتأسیس به عنوان حمایت، یک تخته پرده سینما و یک سرور کیوب هدیه بدهیم. یعنی در واقع انحصار در این خصوص شکسته و سینما شهر به عنوان حامی سینمادارها و سینماهای سراسر کشور نقش ایفا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها