چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کودکان کتاب «جیلی‌ بیلی و پیشی» خوانش کردند

هرمزگان - دبیر محفل «ادبی آفتاب بندرعباس» گفت: کتاب «جیلی‌ بیلی و پیشی» از سوی کودکان خوانش و بررسی شد.

امیرحسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از خوانش کتاب «جیلی بیلی و پیشی» از مهدی حجوانی و راشین خیریه با تصویرگری راشین خیریه خبر داد و گفت: اعضای محفل به گفت‌وگو در مورد این کتاب پرداختند.

دبیر محفل «ادبی آفتاب بندرعباس» افزود: ماجرای این کتاب در مورد جیلی‌بیلی است که گربه‌اش را گم می‌کند و به همراه دوستش به دنبال او می‌گردد تا گربه را بیابد.

وی ادامه داد: پیش از این کتاب‌های «تمساحی به نام گل زعفران» نوشته «مژگان شیخی»، «یک روز با مامان بزرگ» از «جمال الدین اکرمی»، «سنجاب گرفتار» از «مصطفی خرامان» از مجموعه کتاب‌های بهترین نویسندگان ایران در این جلسات خوانده شد بود.

والا اضافه کرد: عموم بچه‌ها، داستان‌های این کتاب‌ها را دوست داشتند. از این طریق، فرصتی هم فراهم شده بود که به واسطه این مجموعه با جمال‌الدین اکرمی و مصطفی خرامان ارتباطی برقرار شود و امید داریم به زودی میزبان آن‌ها در بندرعباس باشیم.

به گزارش ایبنا، محفل «ادبی آفتاب» با تسهیلگری امیرحسین والا، روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در سالن مطالعات کودکان و نوجوانان کتابخانه سید احمد خمینی بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها