چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
رویداد گفتمانی قیام جوانان همگام با گام دوم انقلاب

ویژه برنامه رویداد گفتمانی قیام جوانان با رویکرد بیانیه شناسی، مسئله شناسی و تبیین ضرورت حرکت عمومی جوانان به همت فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا ویژه برنامه رویداد گفتمانی قیام جوانان با رویکرد بیانیه شناسی، مسئله شناسی و تبیین ضرورت حرکت عمومی جوانان به همت فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

ابوالفضل باقری رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به برگزاری این رویداد بیان کرد: مسئله حضور جوانان و نقش آفرینی ایشان در عرصه ها و موضوعات مختلف مرتبط با انقلاب و پیشرفت آن، از جمله مسائلی است که در قول و فعل امامین انقلاب به وضوع دیده می‌شود.


وی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی ره نقش جوانان و حضور ایشان در صحنه را در پیروزی انقلاب مؤثر دانسته ودر زمان دفاع مقدس از جوانان می‌خواهند با نقش آفرینی خود دشمن را از سرزمین بیرون کنند. امام خامنه ای نیز با نقش آفرینی جوانان انقلاب را هدایت کرده و آینده را متعلق به جوانان می دانند. از همین رو با برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان، برنامه ریزی جامعی برای استفاده از ظرفیت جوان صورت خواهد پذیرفت که به حول و قوه‌ی الهی کشاندن نسل جوان متعهد به عرصه مدیریت کشور و زمینه سازی برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب اللهی از جمله نتایج این فرایند خواهد بود.

از همه نواجوانان و جوانان دختر ۱۵ تا ۲۰ سال دعوت به عمل می آوریم تا با حضور در این فرآیند، لبیک به دعوت امام امت در بیانیه گام دوم انقلاب گفته و ما را در مسیر فرایند اجرایی این گفتمان همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز جمعه ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۸صبح تا ۲۰ عصر با حضور اساتید برجسته کشوری در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها