شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کتابی درباره تأثیر فضای مجازی بر روابط زوجین

کتاب «مجازی علیه همسران» به قلم محمدحسین قدیری، روانشناس و مشاور با موضوع تأثیر فضای مجازی بر روابط زوجین (آسیب‌ها، فرصت‌ها و راهکارها) جدیدترین اثر نشر مهرستان است که به زودی در هفته دوم مردادماه به بازار کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مخاطب در این کتاب راهکارهای پیشگیری و درمان آسیب‌های فضای مجازی بر روابط همسران را در دو بخش کلی با شش فصل دنبال می‌کند.

مدیر نشر مهرستان درباره این نشر گفت: «خانواده» پایه هر حرکت نشر مهرستان است و رسالت ما در این نشر پاسخ به مهم‌ترین سوالات و نیازهای تربیتی خانواده می‌باشد.

سید احمد حسینی با اشاره به کتاب «مجازی علیه همسران» خاطرنشان کرد: جای خالی کتابی درباره تأثیر فضای مجازی بر روابط زوجین در بازار نشر کتاب به شدت حس می‌شد به همین دلیل ما به سراغ این موضوع رفتیم، در این کتاب علاوه بر تحلیل تأثیر مثبت و منفی فضای مجازی به مسائل تابوشکنانه‌ای که زوجین از بیان آنها شرم دارند، پرداخته شده و برای آنها راهکار ارائه شده است، مسائلی مانند خیانت در بستر فضای مجازی، کمال‌گرایی‌هایی که بعد از مشاهده این فضا بر افراد موثر است و...

نشر مهرستان در موضوع روابط زوجین تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب تألیف کرده است که از این نویسنده دو کتاب «عروس کشون» و «مادر شوهرت را بکش» به چاپ رسیده که خوانندگان و فعالین حوزه خانواده از این دو کتاب استقبال خوبی کرده‌اند.

برای تهیه کتاب‌های نشر مهرستان می‌توانید به نشانی book.mehrestan.ir یا فروشگاه‌های کتاب سراسر کشور مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها