یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
جایزه ادبی «یوسف» در سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف دفاع مقدس ویژه نویسندگان استان، گفت: آثار برتر استان ها به بخش ملی جشنواره راه خواهند یافت.

سردار عباس مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف دفاع مقدس استان سمنان، بیان کرد: آثار برتر این جنشواره در کتاب استانی چاپ می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فقط نویسندگان استان سمنان می‌توانند در این فراخوان شرکت کند، تاکید کرد: تمامی آثار باید در فایل word و با فونت bZAR و سایز قلم ۱۴ ارسال شوند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اعلام اینکه آثار ارسالی که به جشنواره‌های قبلی ارسال یا کتاب هایی منتشر شدند، در جشنواره ادبی یوسف پذیرفته نمی‌شوند، بیان کرد: آثار برتر استان‌ها به بخش ملی جنشواره راه خواهند یافت.

مطهری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ خواهدبود، عنوان کرد: شرکت کنندگان باید مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، نام پدر، کدملی، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس خود را در پایان آثار درج و آثار خود را در پیامرسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۲۳۲۷۳۹۹ ارسال کنند.

وی ایجاد انگیزه و تشویق نویسندگان و فعالان فرهنگی در زمینه ادبیات پایداری و توجه به مفاهیم دفاع مقدس را محور و هدف این برنامه دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها