دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
هزار نفر در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی شرکت کردند

خراسان جنوبی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور هزار نفر در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبرداد.

علیرضا محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: مرحله منطقه ای و شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان جنوبی با حضور یک هزار نفر آغاز شد و بیشترین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، متسابقین رشته های حفظ قرآن کریم در گروه خواهران بالای ۱۸ سال هستند.

وی با اشاره به اینکه مرحله منطقه‌ای و شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان جنوبی آغاز شده است افزود: این مرحله با حضور بیش از ۶۵۰ نفر خانم و ۳۵۰ نفر آقا در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال از ۶ مرداد آغاز شده و تا ۹ مرداد ادامه دارد.

محمدنژاد ادامه داد: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، متسابقین رشته های حفظ قرآن کریم در گروه خواهران بالای ۱۸ سال هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در خصوص رشته های چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم معارف قرآن کریم معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه سوره های‌لقمان حجرات و حشر در حال برگزاری است.

وی درخصوص زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات عنوان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات از ۱۷ لغایت ۱۹ شهریور به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها