سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
«چگونه یک داستان کوتاه دفاع مقدس بنویسیم» رونمایی می‌شود

کتاب «چگونه یک داستان کوتاه دفاع مقدس بنویسیم» در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از کتاب «چگونه یک داستان کوتاه دفاع مقدس بنویسیم» در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می‌شود.

در این نشست کامران پارسی نژاد، نویسنده، احسان عباسلو، نویسنده و منتقد، سارا عرفانی نویسنده حضور خواهند داشت.

نشست از کتاب «چگونه یک داستان کوتاه دفاع مقدس بنویسیم» چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به نشانی خیابان انقلاب، بعد از فلسطین جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.



کتاب‌های آموزش داستان‌نویسی به زبان ساده نقش بسزایی در تقویت تجربه یک نویسنده در امر نگارش دارند. حتی اگر نویسنده جوانی این کتاب‌ها را به طور کامل مطالعه نکند و تنها به مثال‌ها رجوع کند، با تجربیات خوبی روبرو خواهد شد.

در این کتاب شاهد رویکرد تازه‌ای به عناصر داستان و اصول داستان نویسی هستیم و برای کامل شدن کتاب نیز نمونه‌هایی از داستان‌های دفاع مقدس را ضمیمه کتاب کرده‌ام.

بحث داستان دفاع مقدس، برای نخستین بار در کشور ما پس از شروع جنگ تحمیلی مطرح شد. با آغاز جنگ، بسیاری از رزمندگانی که جنگ را تجربه کردند، به ثبت خاطرات پرداختند و برخی نیز با بهره‌گیری از عناصر داستان این وقایع را در قالب داستان و رمان به ثبت رساندند. در کتاب «چگونه یک داستان کوتاه از جنگ بنویسیم» نکاتی درباره نوشتن داستان آمده که می‌تواند برای افرادی که دوست دارند داستان کوتاه از جنگ بنویسند، مفید و آموزنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها