جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
خراسان جنوبی آماده میزبانی جشنواره ملی مطبوعات است

خراسان جنوبی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آمادگی خراسان جنوبی برای میزبانی جشنواره ملی مطبوعات خبر داد.

علی فرخنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم در راستای ارتقای استانداردهای رسانه‌نگاری در کشور، جشنواره ملی رسانه‌های ایران (جشنواره مطبوعات) را برگزار می‌کند.

وی افزود: در جنگ ترکیبی کنونی، افکار عمومی یک اولویت برای امپراطوری رسانه غرب بوده که بر اهمیت کار خبرنگاری که مأموریت جهاد تبیین است، می‌افزاید.

فرخنده، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری مأموریتی در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن تعریف کردند که شامل دو اصل اعم از کاشتن نهال امید در دل خود و دیگران است.

وی، با بیان اینکه در داخل جبهه انقلاب برخی رسانه‌های فرسایشی حرکت توفنده نظام را نمی‌بینند، افزود: در گام دوم انقلاب رسانه‌های تمدنی باید درست تحلیل کنند، درست اطلاع‌رسانی کرده و راه را به جامعه نشان دهند.

فرخنده، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای رسانه استان، میزبانی از جشنواره‌های مطبوعاتی شرق کشور طی دو سال متوالی و برگزاری اختتامیه اولین جشنواره ملی سواد رسانه پروفسور معتمدنژاد از جمله گام‌های مطلوبی بوده که با همکاری رسانه‌ها برداشته شده است.

وی، با بیان اینکه خواستاریم در گام سوم، برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی خراسان جنوبی شکل گیرد، گفت: سال گذشته ۷۵ خبرنگاران عضو ای‌رسانه بودند که امسال به ۲۳۲ نفر افزایش یافته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها