شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
روایتگری مهمترین کار خبرنگاران کودک و نوجوان است

همدان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: روایتگری مهمترین کار خبرنگاران کودک و نوجوان است و کار روایتی آنها کتاب محور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر ظهر شنبه در آیین افتتاح باشگاه خبرنگاران کانون پرورش فکری استان همدان و رونمایی از کتاب «خبرنگار غیراعزامی» اظهار کرد: روایتگری مهمترین رکن کار خبرنگاران کودک و نوجوان در فعالیت‌های کانون است و روایتگری کتاب محور کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کار شما خبرنگاران است.

وی ادامه داد: در کانون آغاز، میانه و پایان راه ما با کتاب است و باید سعی کنیم ذهن کودکانمان را با کتاب همسو کنیم و در کنار آن خبرنگاران بازوی توانمند مسئولان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان بیان کرد: باید من مسئول بتوانم ارتباط خودم را با خبرنگار و رسانه داشته باشم و آنچه در شان کشورم است را بتوانم در سطح جهانی به خوبی معرفی کنم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت شما این است که فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در حوزه رسانه را پوشش دهید یادآور شد: در خصوص اربعین نیز ما که اکنون جاماندگان اربعین هستیم، باید بتوانیم زائران اربعین را پذیرایی کنیم و در این راستا دو هزار دست سازه در استان آماده شده است.

روایتگری مهمترین کار خبرنگاران کودک و نوجوان است

ابراهیمی اظهار کرد: بر این اساس همکاران ما در مسیر اربعین حضور دارند و در هر نقطه‌ای که بچه ها جمع هستند، در آنجا قصه می‌گویند و کتاب می‌خوانند و نقاشی می‌کشند و دست سازه‌های اعضا را تقدیم کودکان می‌کنند.

وی اضافه کرد: همکاران ما در سه استان سنندج، ایلام و کرمانشاه و همچنین مرزهای مهران و شلمچه نیز همکاران حضور خواهند داشت و برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌کنند.

در این مراسم کتاب «خبرنگار غیر اعزامی» رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها