سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
شعر رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز است

لرستان- نماینده ولی فقیه در لرستان، شعر را رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز دانست و تاکید کرد: شعر شاعران باید منطبق با هر زمان باشد به‌گونه‌ای که گذر زمان آن‌را کهنه نکند؛ بلکه مرور زمان بر جذابیت آن بیفزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در محفل استانی شعر «آرامِ جان» که با حضور شاعران برجسته استان لرستان در محله جهانگیرآباد خرم‌آباد برگزار شد ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این محفل، شعر را رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز دانست و افزود: شاعران فرهیختگانی هستند که استعداد فطری خویش را با کمک عوامل بیرونی به کمال می‌رسانند وشعر را در خدمت بیان نیازها و خدمت به مردم و ارزش‌ها قرار می دهد.

امام جمعه خرم‌آباد با تقدیر از سروده‌های شاعران آیینی، شعر شاعران بزرگ ایرانی را ماندگار و منطبق با هر زمانی دانست و گفت: شایسته است که شعر شاعران بر اساس مقتضیات روز باشد و سروده‌هایی که دفاع از مظلومان مانند مردم غزه مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام شاهرخی بر توجه به غنای محتوایی اشعار شاعران تاکید کرد و گفت: محتوای اشعار شاعران باید به گونه‌ای باشد که که گذر زمان آن‌را کهنه نکند؛ بلکه مرور زمان بر جذابیت آن بیفزاید.

شعر رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز است

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه مباحثی در مورد ساختار مجمع فرهنگی مشورتی جوانان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان اهداف راهبردی و اجرایی و برنامه‌های این دفتر و مسائل شناسایی شده حول محور فرهنگ‌، اقتصاد وجوانان توضیحاتی بیان کرد.

شعر رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز است

به گزارش ایبنا، جمعی از شعرای آیینی در این محفل در مورد حماسه حسینی و پیام عاشورا اشعار خود را قرائت کردند. این برنامه به همت مجمع فرهنگی مشورتی جوانان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان و هسته مردمی محله جهانگیرآباد خرم‌آباد برگزار شد.

شعر رسانه‌ای تاثیرگذار در جهان امروز است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها