سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کانون پرورش فکری میزبان اعضای باشگاه قاف است/ حدود ۱۱۰ عضو باشگاه شعر و داستان حضور دارند

گلستان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به اینکه تا ۲۵ مردادماه در اردویی میزبان اعضای باشگاه قاف هستیم، گفت: اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر در استان‌ها بر اساس فرآیندی انتخاب‌شده‌اند و افراد برجسته، در یک فرایند آموزشی چندساله قرار می‌گیرند.

الهه غیناقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان با اشاره به اینکه اولین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری، آذر سال ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و آموزشی فرهنگیان استان گیلان در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد، گفت: دومین اردو تا روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد سال جاری به میزبانی استان گلستان در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این اردو که از ۲۲ مرداد ماه آغاز شده و در ۲ بخش شعر و داستان برگزار می‌شود؛ حدود ۱۱۰ عضو باشگاه شعر و داستان حضور دارند و تعدادی از شاعران و چهره‌های مطرح ادبیات کشور در تعامل با نوجوانان، تجربه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

غیناقی درباره اساتید حاضر در این رویداد گفت: اساتیدی چون مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مؤمنی شریف، رؤیا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی در بخش نویسندگی و داستان و علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم‌آرا در بخش شعر به‌عنوان مدرس در این اردو حضور پیداکرده‌اند.

وی ادامه داد: اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر در استان‌ها بر اساس فرآیندی انتخاب‌شده‌اند و افراد برجسته، در یک فرایند آموزشی چندساله قرار می‌گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در پایان ضمن قدردانی از بانیان شکل‌گیری این دوره آموزشی و آرزوی تجربه‌ای به خاطر ماندنی برای شرکت‌کنندگان در این رویداد گفت: همچنین مربیان و مدرسان و اساتید بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از دانش آموزان، سرفصل‌ها و موضوعاتی را در کارگاه‌ها تدریس می‌کنند و همسو با این اهداف دوره، نقد و بررسی آثار به‌صورت عملی با حضور خود دانش‌آموزان به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان نقاط قوت و ضعف کار خود را بشناسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها