چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
سلسله جلسات مطالعاتی «مثبت پنجاه» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- سلسله جلسات مطالعاتی «مثبت پنجاه» درکتابخانه عمومی احمدمهدوی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، سلسله جلسات مطالعاتی گفتگو محور «مثبت پنجاه» با حضور علاقه‌مندان روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه به میزبانی کتابخانه احمدمهدوی زنجان برگزار می‌شود.

جلسات مطالعاتی «مثبت پنجاه» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در راستای رسالت کتابخانه ها به عنوان باشگاه امن اجتماعی باحضور علاقه‌مندان در رده سنی بزرگسال برگزار می‌شود.

حضور عموم افراد در جلسات مطالعاتی مثبت پنجاه بلامانع است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانند به کتابخانه مهدوی مراجعه کنند.

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و هنری آب و آئینه در شهرستان ایجرود

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته گرامیداشت دولت اقدام به بازخوانی شاخص های اخلاق مدارانه فکری، اعتقادی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر کرد.

در این راستا نمایشگاه عکس خدمات دولت در مجتمع فرهنگی و هنری ایجرود دایر شده و آغاز مسابقه کتابخوانی با عنوان «شهید جمهور» به حاضرین اعلام شد.

شعرخوانی توسط نوجوانان شاعر شهرستان و ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی ایجرود در ۶ ماه آینده و همچنین پخش کلیپ مربوط به شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط