شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
تبریک مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی به هنرجوی مشهدی

خراسان‌رضوی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی یادداشتی کسب رتبه نخست کنکور هنر توسط بیتا ترابی هنرجوی هنرستان هنرهای زیبای دخترانه مشهد را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد متن این یادداشت به این شرح است:

به نام خالق زیبایی‌ها

راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت در آسمان هنر، کیمیایی است که انسان را به عروج می‌خواند و چه خرم هنری که از چشمه معارف، سیراب شود.

بانوی ارزشمند سرکارخانم بیتا ترابی

به گواه شواهد تاریخی، ایران مهد هنر و تمدن است و سهم بسزایی در شکل‌گیری تمدن بشری داشته است. بالندگی شما هنرجویان و هنر پژوهان گرانمایه، گامی موثر برای شناساندن هنر ارزشمند چند هزار ساله ایران اسلامی است.

حال که تلاش و همت شما در کسب رتبه نخست در کنکور هنر امسال به بار نشسته است؛ ضمن عرض تبریک و شادباش، امیدوارم با یاری جستن از الطاف حضرت حق و تلاش روزافزونتان، مدارج عالیه را در عرصه هنر طی کرده و در مسیری سرشار از تعهد و تعقل به سوی تعالی و متعالی شدن گام بردارید.

همچنین اعلام مراتب قدردانی و قدرشناسی از مجموعه کادر آموزشی هنرستان هنرهای زیبای دختران مشهد به ویژه سرکارخانم زمانیان مدیر آموزشگاه را برخورد لازم دانسته و از خداوند متعال، استمرار و قوام تلاش و حمایت آن بزرگواران را در عرصه آموزش و پرورش نسلی نواندیش خواسته و خواهانم؛

موفق و پیروز باشید.محمد حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

بیتا ترابی از مشهد مقدس رتبه اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در رشته هنر را کسب کرد. امسال استان خراسان‌رضوی با کسب ۷ رتبه تک رقمی، بالاترین تعداد نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ بعد از تهران با ۱۱ رتبه تک رقمی را کسب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها