سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
استاد محمد علی بهمنی با آثارش ماندگار است

هرمزگان - دبیر کانون شعر و ادب کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: استاد محمد علی بهمنی با آثارش ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، ا میر حسین والا در حاشیه آئین رونمایی از کتاب «در کوی می فروشان» که به همت کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان برگزار شد، گفت: استاد محمد علی بهمنی با آثارش ماندگار است.

دبیر کانون شعر و ادب کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان ادامه داد: دوست داشتیم این نشست با حضور استاد محمدعلی بهمنی برگزار شود اما شوربختانه میزبان پیکر بی جان زنده یاد بهمنی هستیم و از این بابت به شدت متاسفیم.

گردآورنده این مجموعه ادبی با اشاره به اینکه آخرین شعر از کتاب در کوی می فروشان، اثر مرحوم محمد علی بهمنی است، افزود: وقتی در مراحل پایانی جمع آوری کتاب بودیم با استاد تماس داشتم و عرض کردم که مشغول جمع آوری اشعار رضوی شاعران استان هرمزگان هستیم و استاد غزل مهربانانه موافقت کرد که شعرشان را برای این کتاب ارسال کنند.

این شاعر هرمزگانی اضافه کرد: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر زنده یاد بهمنی توسط اعضای حاضر تاکید شد هنرمندی با شاخصه‌های استاد محمدعلی بهمنی، بدون تردید در آثارش و اثری که بر شاعران و هنرمندان جوان گذاشته، ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایبنا، در این برنامه فرزانه فرخی نژاد و امیرحسین والا از شاعران هرمزگانی دو شعر از اشعار منتخب استاد محمدعلی بهمنی با موضوع حضرت امام هشتم را قرائت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها