یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
ترویج کتابخوانی به جای حبس

خراسان جنوبی_ دادستان بشرویه گفت: ۲۰۰ میلیون ریال از محل صدور آرای جایگزین حبس به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه از محل صدور احکام جایگزین حبس واریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بشرویه، احسان خسروی صبح یکشنبه در نشست با کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه و بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، بر اهمیت مطالعه و نقش آن در کاهش بزه‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید با ایجاد بسترهای لازم، جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها را با اهمیت حضور کتاب در زندگی آشنا کرد.

خسروی افزود: خانواده‌ها باید از این ظرفیت کم نظیر که در کتابخانه ملاعبدالله بشروی ایجاد شده، استفاده کنند.

دادستان بشرویه با بیان اینکه مطالعه کتاب باید بخش مهمی از فعالیت‌های روزانه همه ما باشد، عنوان کرد: تاریخ از محبوب‌ترین موضوعات مطالعاتی من است و در زمان‌های فراغت حتماً اوقاتی را به مطالعه کتاب اختصاص می‌دهم.

او تعامل، همکاری و حمایت ویژه خود را برای ترویج کتابخوانی از اداره کتابخانه‌های عمومی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

خسروی در این دیدار از اقدامات فرهنگی خوب و تأثیر گذار اداره کتابخانه‌های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

کیانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه نیز ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده دادگستری شهرستان بشرویه با اداره کتابخانه‌های عمومی در جهت بهره‌مندی از مجازات‌های جایگزین حبس، گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگاه می‌دارد فرهنگی مردم می‌شود.

او افزود: برای پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی باید جامعه را به سمت مطالعه و ارتقای سطح دانش و آگاهی سوق دهیم.

گفتنی است؛ این سومین حکم جایگزین حبس توسط این دادستان کتاب‌دوست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها