پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
تجهیز کتابخانه‌های هتلی گروه هتل‌ها و مراکز اقامتی کوثر

کتابخانه‌های هتلی گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر به ۹۰۰ جلد کتاب جدید دیگر مجهز شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، با هدف تجهیز کتابخانه‌های هتلی تحت پوشش خود، ۹۰۰ جلد کتاب جدید با موضوعات سیاسی، تاریخی، ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی و علمی برای گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر ارسال کرد.

سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برای ارائه خدمات فرهنگی شایسته‌تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با محور هویت‌بخشی فرهنگی به هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر و همچنین استفاده مسافران علاقمند به مطالعه، طرح احداث کتابخانه‌های هتلی خود را آغاز کرد که در اولین اقدام هتل پنج ستاره «خورشید هشتم» مشهد در اسفندماه سال ۱۴۰۲ افتتاح شد و در مدتی کوتاه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ تمامی هتل‌های تحت پوشش این سازمان به کتابخانه مجهز شدند.

لازم به یادآوری است؛ در فاز نخست، کتابخانه‌های گروه هتل‌های کوثر به حدود ۴ هزار نسخه کتاب تجهیز شدند و علاوه بر آن حدود ۳ هزار عنوان کتاب به زبان عربی و انگلیسی در هتل‌هایی که مهمان‌های خارجی و بین‌المللی دارند، قرار گرفت.

در حال حاضر در فاز دوم با ارسال ۹۰۰ جلد کتاب جدید، مجموع کتاب‌های اختصاص داده شده به این کتابخانه‌ها به حدود ۸ هزار جلد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها