پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی افتتاح شد

لرستان - به همت کتابخانه مرکزی خرم‌آباد نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان کوچک در این کتابخانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، به همت کتابخانه مرکزی خرم‌آباد نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی روز پنج‌شنبه با حضور حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از تولیدکنندگان در این کتابخانه افتتاح شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این نمایشگاه، گفت: کتابخانه‌های عمومی استان به‌عنوان یک پاتوق فرهنگی و اجتماعی، به مکان سوم پس از خانه و مدرسه تبدیل شده و محل مراجعه اقشار مختلف جامعه است.

نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی افتتاح شد

کتابخانه‌ها ظرفیت عظیم برای رفع چالش‌های اجتماعی

علی‌اکبر سبزیان با بیان اینکه کتابخانه‌ها ظرفیت‌های عظیمی برای رفع چالش‌های اجتماعی بوده و همین حضور پر رنگ گروه‌های مختلف سنی در کتابخانه‌ها نویدبخش آینده درخشان این استان خواهد بود، افزود: سرمایه‌گذاری بر روی کودکان زمینه استقبال از کتابخانه‌های عمومی را در نسل آینده تقویت خواهد کرد.

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی بانوان در لرستان

فریبا ولی‌پور، مدیرکل زنان و خانواده استانداری لرستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرا رسالتی مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان در برگزاری برنامه‌های جانبی، گفت: مجموعه استانداری لرستان در راستای وظایف حاکمیتی خود از هر کمکی به فعالیت‌های مختلف فرهنگی که با حضور بانوان برگزار شود، حمایت خواهد کرد.

نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی افتتاح شد

برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی در کتابخانه بهترین کار ترویجی است

نصرت‌اله امیری‌خواه، سرپرست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد نیز در این مراسم ضمن تشکر از نگاه حمایتی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، برگزاری این نمایشگاه را حاصل یک کار جمعی و تیمی دانست و افزود: بهترین کار ترویج که به عنوان یک کتابدار توانسته‌ام انجام دهم، حضور افراد و گروه‌های مختلف اجتماعی از جمله بانوان، کودکان و نوجوانان به کتابخانه مرکزی به‌واسطه برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی هست.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کسب و کارهای کوچک و خانگی با ارائه محصولات تولیدکنندگان کوچک تا ۲۹ شهریور ماه در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد آماده بازدید علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها