دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
نشست «بررسی رابطه ادبیات نمایشی با ادبیات داستانی در ایران» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «بررسی رابطه ادبیات نمایشی با ادبیات داستانی در ایران» در قالب «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» با حضور حسین کیانی و محمد طلوعی در مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نشست تخصصی «بررسی رابطه ادبیات نمایشی با ادبیات داستانی در ایران» روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «بررسی رابطه ادبیات نمایشی با ادبیات داستانی در ایران» در قالب دومین دوره از نشست‌های ماهانه دفترپژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی با عنوان «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این نشست که همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود، حسین کیانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان و محمد طلوعی نویسنده و فیلمنامه‌نویس به عنوان سخنران حضور دارند.

دومین دوره از سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر» توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در یکی از سه‌شنبه‌های هر ماه برگزار می‌شود.

ورود به این نشست که روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود، برای علاقه‌مندان آزاد است. لازم به ذکر است اولین دوره از سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر در سال ۱۳۹۸ با هفت نشست تخصصی برگزار شده بود که با شیوع ویروس کرونا متوقف شد و بعد از آن نیز ادامه پیدا نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها