سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
رئیس جشنواره قصه‌گویی سمنان در مرحله استانی منصوب شد

سمنان- «مرتضی مزینانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان «مرتضی مزینانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب شد.

عالیه قوامی، رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حکمی، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان را به این عنوان منصوب کرده است.

در حکم وی نوشته شده است: پیرو برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب می‌گردید.

در ادامه حکم می‌خوانیم: امید است با تعامل و همدلی با دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط و مشارکت‌طلبی حداکثری از فعالان قصه‌گویی استان شاهد حضور باشکوه قصه‌گویان در این جشنواره باشیم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با توجه به تحول اساسی در شیوه‌نامه و ضرورت تحقق مفاد آن، ترتیبی اتخاذ گردد تا رابطان و مسؤولان باشگاه‌های قصه‌گویی پیگیری مجدانه‌ای در اجرایی شدن بخش‌های مختلف قصه‌گویی داشته و فرصت حضور و ظهور آن در جشنواره استانی مشهود شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها