شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
۹۰ عنوان کتاب به کتابخانه امام سجاد زنجان اهدا شد

زنجان- با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ۹۰ عنوان کتاب به منظور تأمین منابع کودک کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی زنجان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ۹۰ عنوان کتاب به منظور تأمین منابع کودک کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی زنجان اهدا شد.

به منظور تامین منابع کودک کتابخانه عمومی سیدسجادوسیده فاطمه موسوی ۹۰ عنوان کتاب به ارزش ۴۰ میلیون ریال توسط خیّر نیک اندیش اهدا شد.

کتب اهدا شده بیشتر در موضوعات کتاب های داستان و رمان های پر مخاطب در حوزه کودک و نوجوان بوده که پس از ثبت و آماده سازی، جهت امانت در دسترس کاربران و اعضای کتابخانه قرار خواهد گرفت.

توزیع بسته فرهنگی بین کودکان زنجانی

طی هماهنگی صورت گرفته با ستاد برگزاری نماز جمعه زنجان و در راستای ترویج فرهنگ نماز و تشویق کودکان و نوجوانان به اقامه نماز و انجام فرایض دینی و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اداره کل کانون استان با برپایی ایستگاهی در آخرین نماز جمعه تابستان سال جاری با اهدای هدایای فرهنگی از حضور کودکان و نوجوانان در این فرضیه ی دینی تقدیر کرد.

بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، مداد رنگی، جا نماز و برگه نقاشی بود که به کودکان و نوجوانان حاضر در نماز جمعه اهدا شد.

اجرای این برنامه در آخرین جلسه شورای ستاد اقامه نماز کانون استان تصویب شده بود.

«شاهزاده خانم زشت» نمایش داده شد

با نمایش تئاتر «شاهزاده خانم زشت»؛حدود ۵ هزار عضو کانون و گروه‌های آزاد در این رویداد شرکت کردند.

در ابتدای این رویداد ۱۹ هزار نفر در کل ایران از این نمایش‌ها دیدارکردند و ۵۳۰ نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این میان ۱۷ نمایش به مرحله نهایی راه پیدا کردند و از ۲۷ تا ۳۰ شهریور نمایش‌ها در تهران اجرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط