چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
نشست معرفی و بررسی کتاب «با اسماعیل» در ارومیه برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست معرفی و بررسی کتاب «با اسماعیل: نگاهی به زندگی شهید اسماعیل به پائی» اثر محمدعلی ضیائی در ارومیه برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست معرفی و بررسی کتاب «با اسماعیل: نگاهی به زندگی شهید اسماعیل به پائی» اثر محمدعلی ضیائی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این نشست توحید اصغرزاده، نویسنده حوزه انقلاب اسلامی اهل ارومیه به‌عنوان کارشناس حضور خواهد داشت.

معصومی بیان کرد: این نشست روز شنبه، ۷ مهرماه ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات استاد شهریار کتابخانه مرکزی آذربایجان‌غربی واقع با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد.

نشست معرفی و بررسی کتاب «با اسماعیل» در ارومیه برگزار می‌شود

وی افزود: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «با اسماعیل؛ نگاهی به زندگی شهید اسماعیل به پائی» نیز با شعار «در راه فتح قله‌ایم» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: این مسابقه در سطح ملی بوده و علاقه‌مندان از ۳۱ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه، برای دریافت منبع و شرکت در مسابقه می‌توانند به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مراجعه نمایند.

وی گفت: پس از اتمام زمان مسابقه به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز حمایت از نویسندگان بومی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف این مسابقه عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها