پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در مشهد آغاز به‌کار کرد

خراسان‌رضوی- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی از چهارشنبه شب در مشهد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی از چهارشنبه شب در مشهد با حضور جمعی از مدیران و مسئولان آغاز به‌کار کرد و تا هفتم مهرماه از ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد واقع در انتهای بولوار وکیل‌آباد پذیرای بازدیدکنندگان است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته برگزار شده است.

فرآوری و بسته‌بندی، چاپ افست، چاپ دیجیتال، کارتن و ماشین‌آلات و چاپ پارچه از مهمترین زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی مشهد است.

هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، اقلیم کردستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، عمان و افغانستان و حدود یک‌صد تاجر بین‌المللی در حوزه صنایع غذایی، چاپ و بسته‌بندی، ماشین‌آلات و مواد اولیه نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

قرار است بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی و همچنین کارگاه‌های آموزشی در بخش چاپ، در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود.

علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از خودکفایی مواد اولیه در این صنعت است و به همین منظور و با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، با رشد خوبی در زمینه تولید کاغذ مواجه بوده‌ایم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید مرکب و زینک نیز اقداماتی صورت گرفته و به دانش فنی تولید زینک دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار تولیدکننده و شرکت‌های دانش‌بنیان است و این حمایت‌ها را ادامه می‌دهد. ضمن اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه نیز تفاهم‌نامه‌هایی با شهرک‌های صنعتی داشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها