شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس افتتاح می‌شود

مازندران- رئیس سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اعلام کرد: مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب مقدس هشتم مهرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

سردار علی ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه هشتم مهرماه بعد از اذان مغرب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۰۳ ناشر حضور خواهند داشت، اعلام کرد: ۸۵ غرفه برای حضور ناشران از سراسر کشور آماده شده و در این نمایشگاه بیش از ۵ هزار جلد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در گونه‌های مختلف ادبی تاریخ شفاهی، رمان، داستان کوتاه و بلند، خاطره، زندگی‌نامه، شعر و پژوهش برای گروه‌های مختلف کودک و نوجوان، بزرگسال و خانواده‌ها عرضه می‌شود.

سردار ناظری ادامه داد: در این نمایشگاه ناشران به نام از جمله «سوره مهر»، «شهید کاظمی»، «خط مقدم» و «فاتحان» که از جمله ناشران مطرح در حوزه دفاع مقدس هستند نیز حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب مقدس از هشتم لغایت سیزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها