یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
پروژه کتابخانه عمومی شیخ شبان کلید خورد

چهارمحال و بختیاری - آیین کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن، با حضور جمعی از مسئولین و مردم محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، آیین کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بِن، عصر شنبه ۷ مهرماه، با حضور حمیدرضا منتظری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری؛ خدایار باقری، مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی؛ امیرحسین سلیمی، معاون فرماندار شهرستان بن و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

پروژه کتابخانه عمومی شیخ شبان کلید خورد


در این مراسم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی در مناطق روستایی، از همکاری و حمایت مردم و خیرین روستای شیخ شبان تقدیر و تأکید کرد: داشتن کتابخانه‌های استاندارد با امکانات مناسب به ویژه در روستاها از اهم سیاست‌هایی است که این اداره کل دنبال می‌کند.


فرهادی افزود: کتابخانه‌های روستایی نه تنها به عنوان مراکز مهم فرهنگی و آموزشی، بلکه به عنوان مراکز اجتماعی نیز عمل می‌کنند و نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگ و دانش روستاییان دارند و امید است با تکمیل این پروژه، توسعه فرهنگی و اجتماعی روستای شیخ شبان بیش از پیش محقق گردد.


به گزارش ایبنا، این پروژه در قطعه زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در خیابان امام حسین، جنب مسجد صاحب الزمان روستای شیخ شبان قرار دارد و توسط مالکان زمین با همکاری هیئت امنای مسجد جهت ساخت کتابخانه به نهاد کتابخانه‌ها واگذار و با کمک خیرین روستای آغاز شده است. این کتابخانه روستایی تااکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال ۱۴۰۳ اعتبار دولتی جهت احداث این کتابخانه پیش‌بینی شده است.

پروژه کتابخانه عمومی شیخ شبان کلید خورد

پروژه کتابخانه عمومی شیخ شبان کلید خورد


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها