یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
راه شهیدان، جهان را به مأمنی روشن برای کودکان و نوجوانان تبدیل می‌کند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، راه خدا و شهدا را راه آشکار پیروزی و رستگاری جاودانی دانست که جهان را به مأمنی روشن برای کودکان و نوجوانان مبدل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حامد علامتی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) دبیرکل حزب‌الله لبنان، از آن شهید به عنوان پرچم‌دار مدبّر جبهه مقاومت و ایثار، مبارز بزرگ عالم اسلام و اندیشمند شجاع و متدینی نام برد که در حمله ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیستی، به فیض شهادت نائل شد.

متن کامل پیام مدیرعامل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با دوستان حق چه کند خصمِ شعله خوی؟

باغ و بهارهاست در آتش، خلیل را

پرچمدار مدبّر جبهه مقاومت و ایثار، مبارز بزرگ عالم اسلام، اندیشمند شجاع و متدین، سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، در حمله ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیستی، به فیض شهادت نائل شد. خلعت متبرک شهادت، پاداش سال‌ها مجاهدت، مقاومت و ایثار بی‌بدیل ایشان، در جبهه پایداری و ظلم‌ستیزی در راه خدا و در کنار مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان بود.

مکتب عظیم مقاومت بار دیگر عزادار شد تا در کنار قلب جریحه‌دار آزادگان جهان، خاک این منطقه بیش از گذشته، قدمگاه مردمان شریف و مبارزان فردا باشد. مبارزان شریفی که جهانیان را به تماشای آغاز نصرالله تا فتح‌المبین فرامی‌خوانند. راه خدا و شهدا، راه آشکار پیروزی و رستگاری جاودانی است که جهان را به مأمنی روشن برای کودکان و نوجوانان مبدل می‌کند.

سید مقتدر محور مقاومت، حامی کودکان و پشت‌وپناه کودکان بی‌پناه فلسطین، لبنان و سوریه بود و این کودکان حامی بزرگی را از دست دادند؛ اما این واقعیت نیز غیرقابل کتمان است که فرماندهان امروز مقاومت، همان کودکان و نوجوانانی هستند که در سه دهه گذشته توسط همین مکتب تربیت شدند و این خلاء را پر می‌کنند و کودکان و نوجوانان امروز نیز، فرماندهان نسل بعدی حزب‌الله قهرمان خواهند بود و این واقعیت، همان چیزی است که دشمنان ما هیچ‌وقت آن را نفهمیدند.

شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ سیدحسن نصرالله و یاران شهیدش را به ملت شجاع و سرافراز مکتب اسلام، به جبهه مقاومت، به خانواده‌های شهیدان این حادثه تسلیت و تبریک عرض می‌کنم. برای ایشان علوّ درجات و محشور شدن با اولیای الهی و برای مردم آزاده جهان، صبر، رستگاری، سربلندی و تحقق را از خداوند متعال مسألت دارم.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از یاران مبارز و مجاهدش، پس از عمری مجاهدت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونی، شبانگاه ششمین روز از مهر سال ۱۴۰۳ در حمله ناجوانمردانه و تروریستی اشغالگران قدس به منطقه ضاحیه در جنوب شهر بیروت، پایتخت لبنان به فیض عظیم شهادت نایل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط