دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
رفتن سید حسن نصرالله قهرمانانه‌ بود

محسن مومنی‌شریف گفت: با وجود شهادت سید حسن نصرالله از خداوند شاکریم که از جنس شیعیان بزرگ انسانی چون او آفرید، به بهترین شکل او را معرفی کرد و رفتنش هم رفتن قهرمانانه‌ای بود. از این بایت شاکر خداوند هستیم. چون ما ارادتمند این نوع انسان‌ها هستیم و در این جبهه قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ محسن مومنی‌شریف، رئیس سابق حوزه هنری و نویسنده در رونمایی کتاب «الی بیت‌المقدس» گفت: شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت عرض می‌کنم در واقع شهادت سید هشداری برای همه است که فراموش نکنیم که ادامه دهنده راه چه کاروانی هستیم و در سمت درست تاریخ حرکت کنیم. هر چند شهادت‌ها و حوادث غمباری که در غزه روی داده، برای من و امثال ناصر فیض تازگی ندارد و در این چهل و چهار سال از این قضایا بسیار دیدیم هر چند شاید گاهی به دلایلی از راه‌مان دور شدیم اما خداوند باز ما را متوجه این کرده که رسالت و مسئولیت بزرگی داریم و قرار است اتفاق بزرگی بیفتد.

او ادامه داد: طبیعتاً اتفاقات بزرگ هزینه‌های بزرگی دارد، چون هرچه پیروزی‌های بزرگ راحت به دست بیاید، راحت هم از دست می‌رود. شهادت سیدحسن هزینه پیروزی بزرگی است که در آینده به دست خواهیم آورد. امیدوارم عمرمان کفاف بدهد و به زودی شاهد این پیروزی باشیم. به هر صورت فقدان عزیزی مثل شهید نصرالله عزیز حتماً سنگین است. او نابغه‌ای بود که کمتر انسانی مثل او به وجود می‌آید.

رئیس سابق حوزه هنری اظهار کرد: با وجود شهادت سید حسن نصرالله از خداوند شاکریم که از جنس شیعیان بزرگ انسانی چون او آفرید، به بهترین شکل او را معرفی کرد و رفتنش هم رفتن قهرمانانه‌ای بود. از این بایت شاکر خداوند هستیم. چون ما ارادتمند این نوع انسان‌ها هستیم و در این جبهه قرار داریم.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه (۶ مهر ۱۴۰۳) با حمله‌ی هوایی سنگین به مقر حزب‌الله در ضاحیه‌ی جنوبی در بیروت، سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب، را به شهادت رساند. با این حال، روز بعد، حزب‌الله ضمن صدور بیانیه‌ای در تأیید شهادت نصرالله، متعهد شد به مقاومت در برابر اسرائیل و حمایت از غزه و فلسطین ادامه دهد. چنان‌که شهادت «سید عباس الموسوی» دبیرکل سابق حزب‌الله، به دست رژیم صهیونیستی با روی کار آمدن سید حسن نصرالله و تقویت بی‌سابقه‌ی حزب‌الله همراه شد، به خواست خداوند شهادت سید حسن نصرالله نیز آغازگر دوره جدیدی از رشد و تقویت حزب‌الله تحت رهبری دبیرکل جدید این حزب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها