دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
اقتباس از ۳ نمایشنامه با طعم «ورسیون ایرانی‌»

کتاب «سوتفاهم با چند درجه مایل با آلبرکامو» ۳ نمایشنامه است، که هرکدام اقتباسی از سه نمایشنامه بزرگ و معروف و به قول نویسنده «ورسیون ایرانی‌اش» است.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «سوتفاهم با چند درجه مایل با آلبرکامو»، اقتباسی از ۳ اثر «جنایت و مکافات» فئودور داستایسفکی، «خانه برناردآلبا» فدریکو گارسیالورکار و «سوتفاهم» آلبرکامو است و برای علاقه‌مندان به کتاب‌های نمایشنامه و اثرهای اقتباسی می‌تواند جذاب باشد.

این کتاب دارای سه نمایشنامه است: «برداشت دوم از قضیه یک قتل در قرن نوزدهم»، «این شال در خواب بیست‌سالگی‌ام سرخ می‌شود!» و «سوتفاهم با چند درجه تمایل به آلبر کامو»، که هرکدام اقتباسی از سه نمایشنامه بزرگ و معروف و به قول نویسنده «ورسیون ایرانی‌اش» است.

نویسنده در ابتدای کتاب در صفحه‌ای با عنوان «چیزی مثل یک پیشکش‌نامه!» کتاب را به فرامرز طالبی تقدیم کرده است و از او بابت کمک بسیارش تشکر کرده است.

همچنین در پشت جلد کتاب آمده است: «حواست باشه بچه به نصیحت از من به تو نگو مرد شدی مردا وقتی مردن که نشون دادن مرد شدن نشون نده که مرد شدی. سعی کن مثل تموم مردا بزرگ نشی، بچه بمونی! / ‏شال را بر قامت او اندازه میگیرد./‏ با خودت و دنیا بچگی کن بازی کن! شیری که زود دندون در می‌آره، زودتر هوای شکار به سرش میزنه و خیلی زود.... / ‏باز شال را اندازه می گیرد./‏‏ شکار میشه!»

انتشارات سوره مهر کتاب «سوتفاهم با چند درجه مایل با آلبرکامو» نوشته محمدرضا آریان‌فر را در ۲۰۸ و با قیمت ۲۲۵ هزارتومان چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها