چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
رونمایی از کتاب «هیچ شکایتی ندارم»

در فرهنگسرای اخلاق کتاب «هیچ شکایتی ندارم» نوشته حمیده مُشگی، پنج شنبه ۱۲ مهر ماه سال‌ جاری ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، آیین رونمایی کتاب «هیچ شکایتی ندارم» در قالب برنامه «مهر واژگان» با حضور نویسنده حمیده مُشگی و اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی پنج شنبه ۱۲ مهر ماه سال جاری ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می‌شود.

در این آیین، طاهره امینی جزه کارشناس ادبی و ستاره محمدی منتقد ادبی نیز حضور دارند و به تکنیک‌های داستان می‌پردازند.

کتاب هیچ شکایتی ندارم، دومین اثر نویسنده که پس از مجموعه داستان «شهیدی که شهید نشد» به چاپ رسیده، شامل ۱۸ داستان کوتاه با رویکردی کاملاً اجتماعی و رئال است. این داستان‌ها به معضلات و مشکلات اجتماعی می‌پردازند و دنیا را از نگاه آدم‌هایی با طیف‌ها و سن‌های متفاوت به چالش می‌کشد. در این میان این کتاب می‌کوشد به مسائل مردم بپردازد؛ به خواست‌ها و خواستن‌های آدم‌ها، به ویژگی‌ها و مسائل زندگی فردی و حتی زندگی جمعی آنها. داستان‌ها کوتاه و بدون اطناب (طویل) هستند اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

کتاب هیچ شکایتی ندارم نوشته حمیده مُشگی در ۱۱۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات ناران در سال ۱۴۰۳ وارد بازار نشر شده است.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها