جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
دومین بسته کتاب اهدایی خیران هرمزگان به کتابخانه راسخ گزیر رسید

هرمزگان - مدیر مسئول کتابخانه راسخ گزیر گفت: دومین بسته کتاب اهدایی خیران هرمزگان به کتابخانه راسخ گزیر در شهرستان بندرلنگه رسید.

عبدالواحد حسینی گزیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کتاب را میان برترین راه رسیدن به خُرسندی و رستگاری دانست و با قدردانی از فرهاد یوسفی نسب خیر اهدای کتاب هرمزگان که شادکامی و رستگاری را به هم‌میهنان پیشکش می‌کند، گفت: دومین بسته کتاب خیر اهدای کتاب هرمزگان به کتابخانه راسخ گزیر رسید.

مدیر مسئول کتابخانه راسخ گزیر با اشاره به اینکه یکصد جلد کتاب ارزشمند توسط این چهره کتابخوان مجدداً به این کتابخانه اهدا شد، بیان کرد: بیشترین فراوانی عناوین کتاب‌های اهدایی در حوزه کودک و نوجوان، رمان، بومی، ادبیات، مرجع، کمک درسی و روان‌شناسی است.

حسینی گزیر ادامه داد: کلیدهای تربیت کودکان، مجموعه کتاب‌های شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید، راهنمای کامل والدین، ذهن فضول اثر علی شمیسا، بازی‌ها، مردی که می‌جنگد، راز سایه، خلیج فارس، کتاب‌های مرجع، کمک درسی، تربیت کودک، بهداشت کودک و … بخشی از کتاب‌های اهدایی هستند.

وی همچنین افزود: کتاب‌های راوی مجموعه کتاب‌هایی راجع به جنگ ایران و عراق از جعفر شیرعلی‌نیا و سعید زاهدی است که در سال ۱۳۸۸ منتشر و در مراسم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کتاب برگزیده معرفی شد. رویاها، نیمه تاریک وجود، میرزا، قاب آینه، بیشعوری، دوباره والد خودت شو و … در این بسته اهدایی وجود دارد.

حسینی گزیر گفت: یوسفی نسب تنها کتاب به کتابخانه‌ها اهدا نمی‌کند بلکه انرژی مثبت و انگیزه تلاش چند برابری به همکاران ما می‌دهد تا برای ادامه راه پر انرژی و پرتلاش باشند.

به گزارش ایبنا، فرهاد یوسفی نسب از خیران حوزه راه‌اندازی کتابخانه و اهدای کتاب، اهل و ساکن بندرعباس است که دو هفته پیش نیز در سفر به شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان، ۲۲۰ جلد کتاب به کتابخانه راسخ گِزیر اهدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها