جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
بیش از ۲۰۰ جلد کتاب در خرم‌آباد اهدا شد

لرستان - بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با مضمون ایثار و شهادت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» مصلی الغدیر خرم‌آباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با مضمون ایثار و شهادت روز جمعه همزمان با برپایی ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت گرامی‌داشت یاد سیدالشهدای مقاومت در مصلی الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران اهدا شد.

مضمون این کتاب‌ها شامل زندگی‌نامه، خاطره، شعر با موضوع ایثار و شهادت، قدس و مقاومت و انقلاب اسلامی بود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد مردم جامعه به‌ویژه نسل امروز و آینده همواره از مهم‌ترین اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بوده و در این راستا تمام سعی خود را به کار بسته است.

بیش از ۲۰۰ جلد کتاب در خرم‌آباد اهدا شددر ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» برنامه‌های متنوعی با موضوع لبنان و مقاومت حزب‌الله برگزار شد.

برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه دل‌نوشته و مسابقات فرهنگی و هنری و امضای طومار همبستگی با مردم لبنان، اهدای گل به یادبود شهدای مقاومت، از جمله این برنامه‌ها بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها