یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
«غوره غوره عسل زنبوره» ارائه سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی به کودکان امروزی

همدان - کتاب «غوره غوره عسل زنبوره» که تابستان امسال منتشر شد، سبک زندگی ایرانی - اسلامی را به کودکان امروزی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک بر آن شدیم تا معرفی کتاب «غوره غوره عسل زنبوره» نوشته لیلا گودرزیان فرد که توسط انتشارات صریر منتشر شده است، را معرفی کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند با این اثر فاخر که سبک زندگی مطابق با ارزش‌های کشورمان را مورد توجه قرار داده، آشنا شوند.

همانطور که تربیت ایرانی اسلامی برای خانواده‌های این مرز و بوم از اهمیت بالایی برخوردار است، ابراز فرهنگی همچون کتاب نیز باید با فرهنگ ما مطابقت داشته باشد تا فرزندانمان طبق همان فرهنگ رشد و نمو یابند.

کتاب «غوره غوره عسل زنبوره» کتابی است که از یک سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی نه براساس قصه و خیال بلکه واقعیتی در معاصر برای فرزندان این سرزمین، روایتی عاشقانه از رابطه پدر و فرزندی، روایتی از مهر و محبت‌های یک خانواده به یکدیگر است‌.

نویسنده سعی کرده است که قسمتی از یک زندگی پر از فراز و نشیب اما موفق را در قالب یک داستان برای گروه سنی کودکان (ج و د) تصویرسازی کند.

مشخص است دغدغه نویسنده پرداختن به فضائل اخلاقی است که شاید در دنیای مدرن امروز گرد فراموشی به خود گرفته است.

همچنین معرفی الگوهای موفقی که متعلق به این مرز و بوم است تا کودکان این سرزمین کهن بی نیاز از الگوهای خارجی باشند.

کتاب «غوره غوره عسل زنبوره» یک کلاس آموزشی از یک نوع سبک زندگی اصیل ایرانی - اسلامی است که توصیه می‌شود هم کودکان و هم پدران و مادران آن را بخوانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها