یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
رونق بازار کتاب با پخش یک سریال

رونق بازار کتاب با پخش یک سریال همزمان با پخش سریال «بازنده» از فیلیمو کتاب «زن همسایه» نوشته شاری لاپنا که امین حسین‌پور سریالش را با الهام از این کتاب ساخته است جزو پرفروش‌های سایت‌های فروش کتاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سریال بازنده ساخته امین حسین‌پور در حالی سومین قسمت خود را از فیلیمو پخش کرده است که این روزها رمان زن همسایه نوشته شاری لاپنا و ترجمه عباس زارعی جزو پرفروش‌های سایت‌های فروش کتاب است و مخاطبان سریال‌بین و کتاب‌خوان به سراغ کتاب خواندنی دیگری از نشر آموت رفتنه‌اند.

کتاب زن همسایه که توسط نشر آموت سال ۹۹ به چاپ رسیده است همزمان با انتشار سریال بازنده مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این چندمین بار است که سریال‌های تولید فیلیمو اقتباسی از رمان‌های داخلی و خارجی است.

پیش از این نیز رمان «بیست زخم‌کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد نیز همزمان با پخش فصل اول سریال زخم کاری جزو آثار پر فروش نشر چشمه بود. همچنین رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش دیگر رمان ایرانی است که توسط محمد کارت در سریال یاغی مورد استفاده قرار گرفت. سریال «بازنده» ساخته امین حسین‌پور ماجرای گمشدن دختر نوزاد ارغوان و کاوه در شب مهمانی خانه همسایه است که ماجراهای بعد از آن تبدیل به یک پرونده جنایی پیچیده می‌شود. احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده جوان سینما که سابقه تولید آثاری همچون نیسان آبی را در کارنامه دارد، تولید این سریال را بر عهده داشته و علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، پیمان قاسمخانی، صدف اسپهبدی و.... بازیگران آن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها