دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
سی و سومین نشست انجمن شعر نوجوان هرمزگان برگزار شد

هرمزگان - سی و سومین نشست انجمن شعر نوجوان هرمزگان، به همت مرکز آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، سی و سومین نشست انجمن شعر نوجوان مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، با حضور لیلا سالاری کارشناس و منتقد ادبی، مربیان آفرینش‌های ادبی و اعضای انجمن شعر در سالن اداره کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

آناهید دهقانی پور، اسماعیل دلشادی، ثنا قنبری نسب و معصومه پودات اشعار خود را خواندند و معصومه پودات، نیایش عظمایی و ثنا قنبری نسب اشعار آن‌ها را نقد کردند. پس از آن لیلا سالاری نیز به نقد اشعار شاعران نوجوان پرداخت و نکات آموزشی مرتبط با هر شعر را بیان کرد.

طاهره مسافری کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون نیز به مناسبت زادروز سهراب سپهری، کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کانون از جمله اتاق آبی از مجموعه کودکی نامداران که به بخش‌هایی از زندگی سهراب سپهری در کودکی پرداخته است، صدای پای آب شامل شعر بلندی با همین نام با تصویرگری زیبای نیکزاد نجومی و برگزیده اشعار سهراب سپهری از مجموعه شعر معاصر را به حاضرین معرفی کرد.

در این نشست همچنین اعضای نوجوان انجمن شعر به خوانش اشعار سهراب سپهری پرداختند.

به گزارش ایبنا، لیلا سالاری، زاده سال ۱۳۵۶ شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان است. وی فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دبیر دبیرستان‌های حاجی آباد است. از آثار او می‌توان به کتاب «شعری که تو از نگاه من می‌خوانی» و مجموعه اشعار نام «لیوان شب‌ها» اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها