دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کلینیک تخصصی خواندن، فضایی برای آموزش صحیح اعضا فراهم کرده است

زنجان-مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کلینیک تخصصی خواندن زنجان اولین تجربه در این حوزه بوده و با این تجربه می‌آموزیم که چه کارهایی باید انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اصغر گودرزی در حین بازدید از کتابخانه عمومی سهروردی با اشاره به بازطراحی و بازسازی این کتابخانه، اظهار کرد: کتابخانه عمومی سهروردی یکی از کتابخانه‌های استان زنجان بود که بازطراحی شده است و درحال حاضر دارای فضای سنتی جذابی است.

وی درباره کلینیک تخصصی خواندن زنجان بیان کرد: کلینیک تخصصی خواندن در راستای خدمات نوین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ایجاد شده است و اقدامات جدیدی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی خواندن کار خود را آغاز کرده و با کسب تجربه‌های لازم برنامه‌های خود را گسترش خواهد داد، گفت: کلینیک تخصصی خواندن زنجان اولین تجربه در این حوزه بوده و با این تجربه می‌آموزیم که چه کارهایی باید انجام دهیم.

مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه کلینیک تخصصی خواندن، فضایی در کتابخانه برای آموزش صحیح و هدایت افراد به سمت کتاب ایجاد شده است، عنوان کرد: فضای کلینیک تخصصی خواندن باتوجه به فضای دوستانه‌ای که ایجاد کرده، مکان مناسبی برای آموختن است.

وی درباره کلینیک تخصصی خواندن، اظهار کرد: در کلینیک تخصصی خواندن، سعی داریم لذت خواندن را برای مردم نمایان کنیم، هیچ کار دیگری نمی‌تواند جای لذت خواندن و مطالعه را بگیرد.

رضاخانی با اشاره به تاثیرات فضای مجازی، افزود: فضای مجازی عمق ندارد، خواندن به انسان‌ها عمق می‌بخشد. در عصر حواس پرتی، از خواندن فاصله می‌گیریم و هدف ما در کلینیک تخصصی خواندن ایجاد لذت خواندن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های اجرا شده در کلینیک تخصصی خواندن از ظرفیت متخصصین مختلف استفاده می‌شود و اقدامات کلینیک تخصصی خواندن در آینده تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط